fredag den 9. november 2012

God weekend!

I dag har jeg været henne og gøre rent, og derefter tog jeg i centeret og fik handlet lidt ind, købt frokost sandwich, lidt godt fra Søstre Grene og de sidste adventsgaver. Jeg giver adventsgaver til min mor og til min søde kæreste. Det er ikke noget jeg ligger en masse penge i, da jeg jo stadig er på su, men er glad for at give gaver til andre... (Vil ikke afsløre her endnu hvad jeg giver dem, men skal nok lave et indlæg om det senere på året;o) )



Glimmerlim og julebånd fra Søstre Grene


I aften skal der hygges med kæresten og ses Vild med dans.
Glæder mig rigtig meget til i morgen, hvor jeg skal til kordag og om aftenen er vi inviteret til Mortens aften ved hr kærestes farmor og farfar, og glæder mig helt vildt til den dejlige and og hvad der ellers hører til (Sådan noget juleagtig mad er min livret!)
Rigtig god og hyggelig aften til alle!
                   
                           Smil her fra...




1 kommentar:

  1. Jeg må også snart i Søstrene Grene igen:) og hvor er det hyggeligt, at du giver din mor og kæreste adventsgaver:)
    Bare jeg også skulle have and i morgen. Mums, du er heldig!:)
    Skøn weekend til dig:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!