søndag den 11. november 2012

Min weekend

Havde en virkelig skøn lørdag i går med kordag og Mortens aften!

I dag har jeg ikke lavet det store... Har fået sendt juleønsker til familierne, der har efterspurgt dem, Ordnet min kormappe, spist varme vafler med lun æblemos på imens jeg så Her er dit liv (jeg havde optaget), da kæresten tog ud og så fodbold.Og så har jeg lige pakket adventsgaverne ind til min mor!

Nederst: en bøtte/kasse med små stykker gavepapir jeg ikke kan nænne at smide ud, og en mnidre bøtte/kasse med små stykker gavebånd. Det kunne jo være man på et tidspunkt stod med en lille gave der skulle pakkes ind)

Er desværre gået hen og blevet en smule forkølet, men håber da I andre også har haft en dejlig weekend!?

                                     *SMIL*

 

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn weekend:) De varme vafler du nævner minder mig om, at jeg skal huske at skrive et vaffeljern på min ønskeliste;):)
    Mon vi til inspiration må høre dine juleønsker?:)

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig weekend :-) Håber du er ved at være frisk igen! Jeg vil også gerne se juleønsker, mangler inspiration!!!!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!