mandag den 12. november 2012

4 år og lidt til...

Har månedsdag med min dejlige hr kæreste i dag <3 (4 år og 10 mdr)
Egentlig ikke noget vi som sådan går op i, når det ikke er årsdagen, men synes han har været så sød og givet mig blomster flere gange, lækkerier og boligblad på det sidste, så denne gang købte jeg en film til ham: "Poppers pingviner", jeg fandt på tilbud den anden dag (da jeg ikke har mange penge at gøre godt med)

 

Da han var til træning, lavede jeg aftensmad og så sad vi og så filmen sammen her til aften! Den var dog desværre ikke helt så god som jeg havde håbet på...Men han blev glad og overrasket!

Hvordan overraskes og forkæles I af jeres kærester???


3 kommentarer:

  1. Tillykke, lyder hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Det er da skønt at fejre både års- og månedsdage - især når den anden ikke ved noget om det man er ved at arrangere:):)
    Vi fejrer også den 10. i hver måned, fordi vi blev gift den 10 februar for snart 6 år siden:) Det er ikke det store vi gør på månedsdagen, men bare lige lidt tændte stearinlys og en kage når børnene sover, en lille gave eller sen aftensmad bare os to..

    Min mand er super god til at komme med små overraskelser. Han tager yndlingsslikket med hjem om fredagen, laver et lille frugtfad klar til mig med en sød hilsen eller gemmer en lille gave under min hovedpude. Jeg elsker de små hverdagsoverraskelser!:) og i dag er det min tur til at overraske manden med yndlingslakrids!:)

    Dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  3. Tillykke :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor der er mulighed for at vinde et gavekort på 200,- til Morfars Moustache. Kig gerne forbi konkurrencen her: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/11/konkurrence-2.html

    KH Stine // stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!