torsdag den 8. november 2012

Godt i gang.....

I dag kom hende jeg skriver bacheloropgave sammen med, på besøg til formiddag. Vi kom rigtig i gang med opgaven - fandt ud af det præsise emne og målgruppe - "Vigtigheden i brugen af musik med børnehavebørn". 
Og i løbet af dagen fik vi også lige lidt tid til at spise frokost (lidt kedelige rugbrødsmadder) og snakket lidt om andre ting. Rigtig hyggeligt!
Inden hun smuttede igen her til eftermiddag, besluttede vi os for hvad vi hver især skulle begynde at skrive om indtil på tirsdag hvor vi skal have vejledning.


(Genbrugsbillede)

Har været sund mandag, tirsdag, onsdag og i dag (dvs ikke spise slik og andre søde og sukkerholdige sager, samt at spise en smule grøntsager hver dag og ellers sunde aftensmade og rugbrød til frokost), så glæder mig til i morgen hvor jeg giver mig selv lov til købe lidt til den søde tand igen!!! (for andre lyder 4 sunde dage ikke som noget specielt, men for mig som er hamrende sukkerafhængig, er det MANGE dage uden lækkerier!)


(Billede fundet på google billeder af slik)



1 kommentar:

  1. Hvor ser det dog dejligt ud med alt det slik! du må meget gerne deltage i min konkurrence om en gavekort til footway på 250 kr. :-) http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!