mandag den 5. november 2012

Dagen i går stod i julens tegn. Det kan man vist roligt sige når dagen indbefattede de 3 første afsnit af julekalenderen Hallo det er jul! (Har set Brødrene Mortensens jul færdig), hygge i sofaen med stearinlys, varm kakao, småkager og Fars fede juleferie, i fjerneren! Og til aften, lavede søde hr kæreste medister, brunsovs,hvide kartofler, brunkartofler, med rødkål og franske kartofler! MUMS!




I dag har der ikke været meget jul på dagsordenen:
- Køre bilen på værksted så den kunne få vinterdæk på
- Cykle i skole hvor jeg små småt begyndte på bachelor opgave med en medstuderende
- Cykle hjem igen ved frokosttid og glædet mig til rugbrød med rester fra gårsdagens aftensmad - for derved at finde ud af at vi intet brød har i hytten
- Hoppe i løbetøjet og løbe/lunte/slæbe mig af sted en lille tur i det kedelige vejr
- Spise lidt havregryn, knækbrød og gulerødder i stedet for det lækre jeg havde i tankerne
- Slappe af foran tvet
- Hente bilen igen, i myldertrafikken
- Handle
- Slappe af foran tvet
- Lave lækker aftensmad mens ham den søde var nede og træne
- Spise, og derefter se to afsnit af Californication
- Og nu sidder jeg her og kigger blogs ;o)

Aftensmaden bestod af:
Kalkunstrimler krydret med paprika stegt i en stor gryde. Tomatpure, cremefine og mælk tilsat
Broccoli og blomkål
Båndpasta med tomatsmag
Tomatstykker stegt på panden med solsikkekerner

Virkelig lækkert!



2 kommentarer:

  1. Uh, I har sandelig fået god mad på det sidste:) og vildt med al det julehygge du allerede er startet med:) Jeg 'må' først når vi når 1. december, men ih, det er altså svært når man læser sådan et indlæg her:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi... kæresten er også ved at være godt træt af mit juleri, og mener at jeg skal gemme det til næste måned for ikke at blive træt af det, men hvis jeg kender mig ret, er jeg ALDRIG blevet træt af julen! Elsker det! Men prøver at gøre det lidt diskret, så han ikke når at blive træt af julen!
      Jeg er dog ikke begyndt at pynte op og bage julekager endnu - det venter jeg med;o)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!