torsdag den 29. november 2012

Så må det gerne blive december!

... for kan snart ikke vente mere!
I dag har jeg fået en slags kopi af mit karakterblad som det ser ud indtil videre (mangler kun bacheloren!), så jeg har det og sende med når jeg skriver ansøgninger. Et 7-tal, fire 10-taller og tre godkendte praktikker - det er da ok;o) Jeg har allerede søgt 7 stillinger, men er ikke blevet indkaldt til nogen samtaler endnu!


Jeg vil nu til at gøre rent i hytten, så der er fint til at jeg kan pynte til jul i morgen!
Imens hører jeg julemusik på anlægget og nyder de første "sne-byger" 


                                                        *SMIL*




5 kommentarer:

  1. Hej Charlotte. Rak for dit besøg ovre hos mig :) Sjovt nok er min datter også igang med at uddanne sig til pædagog, og såvidt jeg kan se så er det da ikke helt dårligt, det du her kan vise frem :)

    Jeg har bestilt sne så jeg forventer bestemt at det bliver bedre og mere hvidt inden længe hihi.

    Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!
      Er også godt tilfreds med karakterende...
      Der skulle komme sne her i weekenden, så det glæder jeg mig faktisk til, for så sætter det lige prikken over i'et i julestemningen;o)

      Slet
  2. SIkke et fint papir du har at vise frem til mulige arbejdspladser:) Flot med de fine karakterer!:) Jeg er sikker på, at du er en dygtig, engageret pædagog - hvilket karaktererne jo netop vidner om:):)
    December er liiige om lidt:):)

    PS. Jeg har ind imellem så svært ved at læse de koder man skal skrive for at smide en kommentar her på bloggen. Ved du , at du ret nemt kan fjerne dem? eller er det bevidst du har dem på?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anede ikke jeg havde koder på!!! Hvordan fjerne jeg dem? - synes nemlig selv det kan være lidt irriterende når jeg skriver en kommentar hos andre!

      Tak for de søde ord! Er virkelig motiveret for at finde mig et godt job i en vuggestue eller en børnehave, men skal jo lige gøre uddannelsen helt færdig først...

      Slet
    2. Gå ind i design, så indstillinger, så indlæg og kommentar, så vis ordbekræftelse, ret til nej. Så skulle det virke uden koder:)

      Er det til sommer du er færdig mon?:)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!