tirsdag den 20. november 2012

I går, i dag og i morgen

Fik heldigvis skrevet en del på opgaven i går, så jeg havde god samvittighed...

I dag har jeg arbejdet som vikar og her til aften smutter jeg til kor. Selvom jeg er træt, glæder jeg mig alligevel. Vi holder koncert på lørdag, som hr kæreste og min mor kommer og ser, og glæder mig sådan da det lyder SÅ fedt med 6stemmigt!

I morgen tror jeg også bliver en god dag! Min "medskriver" kommer og så skal vi sætte det vi hver især har skrevet, sammen + finde på spørgsmål til enten et interview el spørgeskema. Om eftermiddagen tager jeg og kæresten ud og begynder på julegaveindkøbene - det plejer også at være meget hyggeligt!

Om lidt venter Brændende kærlighed - mums!

                          Ha' en rigtig go' aften derude!


                                           *SMIL*




1 kommentar:

  1. Uhm, brændende kærlighed, det har jeg ikke fået i 1000 år - det er ellers lækkert.

    - Anne

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!