torsdag den 1. november 2012

1. november

Var ikke helt på toppen i går... Havde ikke energi til andet end at se Brødrene Mortensens Jul færdig (elsker julekalendere) og ellers bare ligge på sofaen resten af dagen... Men se lige hvad søde hr. kæreste havde købt med hjem til mig:


Det nye julede Bo bedre ;o)

Så da jeg var alene hjemme i går aftes, lagde jeg en ansigtsmaske, læste blad, og så tog jeg et laaanngt dejlig varmt bad, så badeværelset kogte;o)

I dag har jeg det lidt bedre, og har været ude at gå en lang tur til formiddags, som jeg trængte til efter at ha' siddet indedøre i to dage! Der er sat en vask over, vinterfrakker og halstørklæder er hængt til luftning på terrassen så kælderlugten kommer ud, og nu vil jeg koge den sidste portion æbler til mos!

Der er kun 1 måned til 1. december - Jubbiiiii! 
Tiden går stærkt...




2 kommentarer:

  1. God bedring med dig, et blad er skønt til lidt hygge :-)

    Glæder mig også mega meget til jul!

    SvarSlet
  2. Sikke en sød kæreste du har:) Julen er virkelig tæt på nu - jubiii:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!