søndag den 2. februar 2014

Weekendhygge

I går, lørdag, var det egentlig min plan at besøge en veninde - vi havde aftalt en "nachos-date" hjemme ved hende, men hendes pige blev syg og vi udsætter aftalen til næste weekend i stedet. I stedet brugte kæresten og dagen på at kigge på møbler, og købte som tidligere nævnt en seng. I stedet for nachos, lavede ham den søde andet lækkert aftensmad til mig ;o)


En dag om ugen har vi kreativ dag i den vuggestue hvor jeg arbejder. Elsker at være kreativ i form af at klippe- klistre, men nogen gange kan det være en udfordring at sidde alene voksen med 6-8 2 årige børn fordelt  ved 2 mindre borde, og lave noget kreativ, hvor de alle er aktiveret på én gang! Børn i den alder mister hurtigt fokus, og det kan nemt skabe uro - jeg har jo kun 2 hænder. Men prøver at finde på lidt forskelligt - gerne noget der kan tage udgangspunkt i natur eller dyr. I denne uge blev det til disse snemænd (nu var der jo kommet sne udenfor!), hvor jeg tegnede rundt om deres ene fod, klippede dem ud, de klistrede enkeltvis rulleøjnene på og tegnede en mund. Resten ordnede jeg, så de nu er klar til at blive hængt op på væggen ;o)


Hvis I skulle lægge inde med andre kreative idéer jeg kunne benytte mig af, er I MEGET velkommen til at sige til!

God søndag til alle!

SMIL fra Charlotte

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fine! Den ide tror jeg, at jeg vil bruge til min egen bette mand...
    Rigtig hyggeligt jeg stadig lige kan følge lidt med i vuggestuen her :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!