onsdag den 26. februar 2014

Job - muligheder/udfordringer

Som jeg før har nævnt ( i dette indlæg ), arbejder jeg som pædagog i en vuggestue. Det er desværre kun i et sygdoms vikariat, men synes helt klart at det har været bedre end ingenting eller at skodjob!
Problemet er nu, at hende der har gået sygmeldt, begynder så småt at arbejde igen her midt i marts. Jeg har fået lovning på at kunne blive der i marts på samme timetal, og så gå 5 timer ned i april, og så kan de desværre ikke tilbyde mig mere arbejde foreløbig. MEN det hele kommer til at afhænge af om hun overhovedet kan holde til at arbejde igen - for hvis hun i marts finder ud af at hun ikke kan holde til det, står vi i en ny situation og derved ser mine muligheder måske anderledes ud. Måske! De kan jo selvfølgelig ikke love mig andet, og det skal også lige siges at jeg jo ønsker det bedste for hende der kommer tilbage - har prøvet at arbejde sammen med hende og hun er en super pædagog så det bedste for hende ville jo selvfølgelig være at hun kommer tilbage til sit arbejde!

Nu når vi flytter for alvor, bliver min køretur længere til og fra arbejde og det bliver overhovedet ikke fedt, og derfor er mit største ønske da også at finde et lige så godt job i nærheden. Vil gerne køre efter det, dog ikke længere end 1/2 time hver vej - det er simpelthen for meget fritid at bruge på det, også hvis vi engang skal have børn!
Jeg vil derfor snart gå igang med at søge efter et andet job, selvom det desværre er meget svært da der ikke er mange vuggestuer der søger + at de der gør, modtager ufattelig mange ansøgninger.


SÅ... hvis der skulle være nogen derude der kender en der kender en, som kender en vuggestue i Faaborg-Midtfyns kommune, Odense Kommune, Nyborg Kommune eller Svendborg Kommune, der  til maj står og mangler er frisk og engageret pædagog med mod på livet (også arbejds livet), så sig endelig til!!!!!!!!!!


SMIL fra Charlotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!