mandag den 24. februar 2014

I morgen går det løs



I går, søndag, smuttede vi i Werenberg, for se om der skulle være nogle møbler vi ikke kunne undvære... Men det var der ikke - tror det er en butik hvor målgruppen er lidt ældre end os gennemsnitlig...
Men sikke fint vejr det var i går, og også er i dag! ELSKER solskinsvejr!

Min første feriedag, har jeg brugt på at høre høj musik imens jeg har sorteret nogle ting, pakket og været i Jysk for at se på gardiner, som jeg ikke fik købt. Men til gengæld fik jeg to dørmåtter, nogle nye håndklæder, to små billedrammer og nogle bolde man kan bruge når man tørrer tøj i tørretumbler.




I morgen eftermiddag får vi nøglerne til huset - jeg glæder mig så meget at jeg ikke tror jeg får meget søvn i nat ;o)


SMIL fra Charlotte




3 kommentarer:

  1. Hvor bliver det spændende! Held og lykke med hele husovertagelsen, jeg glæder mig virkelig til at se billeder af når i er kommet på plads - det vil du vel vise ikke? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også meget spændt! Jo der skal nok komme billeder på bloggen ;o)

      Slet
  2. Det altså bar sådan en hyggelig og spændende tid :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!