søndag den 9. februar 2014

Havde en rigtig hyggelig tøseaften fredag, hvor jeg var ude og spise, og det samme i går hvor jeg besøgte en god veninde;o)

På vej ud og spise fredag aften...



I dag skal jeg have gjort rent og pakket lidt mere ned i kasser, hvis jeg kan tage mig sammen ;o)

Lige et billed af min kærestes ene fisk. Han skifter jævnligt fiskene ud i hans akvarie, hvis nogen pludseligt dør, som de åbenbart gør engang imellem. Men denne lille fyr, lever stadig og er en af de fisk som han har haft fra starten. Det sjove er, at den ikke er som de andre - dens ryg/krop snor sig som om den lige er blevet mast...sådan så den bare ud en dag...men den svømmer stadig rund som om ingen ting er sket;o)


Go' søndag til alle!


SMIL fra Charlotte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!