onsdag den 12. februar 2014

I aften skal kæresten og jeg se teater. Dvs. at hans lillesøster har en rolle i en skolemusical, og det er vi inviteret hen og se;)
Hun får derfor denne buket tulipaner som "godt gået"- blomster!




På vejen hjem fra arbejde i dag, var jeg lige i Føtex og handle, og faldt over to par bukser. Ved godt de ikke er af den bedste kvalitet når de købes der og ikke koster mere end 275 kr til sammen, men de er SÅ behagelige at have på, og tænker de er perfekte til arbejdsbrug!






SMIL fra Charlotte





2 kommentarer:

  1. Tak for tip :) Måtte li i Føtex idag og gøre dig kunsten efter ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe er de ikke bare dejlige... De sorte bukser, fik jeg et tip om fra min veninde der ikke kan holde ud at have andet på da hun er gravid snart i 3. måned....(jeg er dog ikke selv gravid hehe)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!