onsdag den 5. februar 2014

I forårsstemning

Sikke et dejligt vejr det også har været i dag!
Har været ude i dag på mit arbejde med børnene, og fodre institutionens dyr (3 geder og 7 kaniner), og blev helt i forårsstemning da solen tittede frem ;o)
Jeg åbnede i dag, og mødte derfor allerede kl 6.10 på arbejdet. Og selvom det jo stadig var mørkt, og jeg var hamrende træt og min krop stadig troede det var nat- trak jeg alligevel på smilebåndet da et par fugle kvidrerede (de kunne nok også godt mærke at det ville blive en fin dag).

Kunne ikke blive andet end glad i låget ;)


Vores fine orkide blomstre på livet løs

Kæresten og jeg har her til eftermiddag været ude i huset for at måle op forskellige steder, fx ifht. gardinmål. Dejligt at se huset igen - kan ikke lade være med at gå og drømme om hvordan vi kan indrette det - glæder mig!

SMIL fra Charlotte




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!