torsdag den 20. februar 2014



Her i uge 8 , hvor de fleste har vinter ferie på fyn, har jeg været på arbejde. Ugen er egentlig gået hurtig nok, måske også fordi jeg ved at lige om lidt, dvs. i morgen kl 16.15, har jeg FERIE!!!!! I hele to uger!!!!
Yahhoooo! Det bliver så dejligt! Har valgt at tage ferie der, da vi allerede får nøglerne til huset på tirsdag!!! (F. . k det er gået stærkt!)
Og der derfor jo skal males og flyttes en del i dagene efter!
Vi har indtil videre kun fået købt sengen og en sofa og så maling...men mon ikke vi når det hele...Så travlt har vi jo heler ikke....

Her lige et par billeder fra de sidste par dage:

Hyggelys...


Ny t-shirt jeg købte den anden dag, sammen med en sort i samme facon...




En flot buket blomster fra min dejlige skat


Fastalavnskatte jeg lavede sammen med vuggestue børnene...



SMIL fra Charlotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!