søndag den 16. februar 2014

Mandens fødselsdag

I går lørdag, fyldte min kæreste år, og som jeg skrev i går, startede dagen med, at jeg smuttede til bageren og derefter fik dækket et fødselsdags morgenbord;)


Jeg gav ham en pladespiller i fødselsdagsgave, som han før har snakket om at han ønskede sig.

Vi brugte dagen på endnu engang at kigge på møbler. Vi  fik købt noget maling, og fik besluttet os for hvilken sofa vi gerne vil have. Den er dog stadig ikke kønt endnu, da vi i løbet af den kommende uge, vil tage i Ikea og se hvad de har at byde på.


Så tog vi ud og spiste på en kro. Det var så hyggeligt og fik serveret rigtig god dansk mad!




Senere inviterede jeg ham den søde i bio, hvor vi fik set "Klassefesten 2". Hylende morsom film!!!! Tag ind og se den, hvis I ikke allerede har set den!!!!




I eftermiddag, kommer vores forældre til kaffe. Vi har ikke rigtig overskud eller plads (p.gr.a hytten er fyldt med flyttekasser) til at holde en rigtig fødselsdag, men det gør heller ikke spor, da hele hans familie og mine forældre kommer og hjælper os med at flytte om 2 uger ;o)

SMIL fra Charlotte




3 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar!