lørdag den 15. februar 2014

Jubii weekend!!!!

Så er det blevet weekend igen - herligt! Er stor fan af weekender!!!! Så kan jeg sove længe (ELSKER at sove!), men ikke i dag, lørdag, da jeg måtte til bageren og købe rundstykker og kage i anledningen af at min kæreste har fødselsdag. (skriver lidt om det i morgen)..

I torsdags skulle jeg til aften møde på mit arbejde, og havde lige en time fra jeg havde fri til jeg skulle møde igen, så tog et smut ud til den nærmeste strand og blev blæst igennem!




Da det jo var valentines day i går, lavede jeg sammen med børnene på arbejdet, nogle valentines kort til mor og far, som blev taget rigtig godt imod ;o) Jeg foldede en toiletrulle og så "malede" børnene med den.



Og så malede de og puttede glimmer på sten, vi samlede udenfor den anden dag, som nu pynter så fint i den ene vindueskam.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!