torsdag den 30. maj 2013

Fødselsdagsønsker

I juli måned fylder jeg år, og er derfor så småt begyndt at overveje hvad jeg kan ønske mig, selvom jeg godt ved der er et stykke tid til endnu.

So fare ønsker jeg mig:

- Vaser
- En råhvid dug og en sort dug
- Gavekort til en skobutik, en undertøjsbutik, Ikea, Jysk, Matas, H&M, Solo, Pinoc og Pieces, og til at få lavet negle
- Tøj
- Parfume
- Stort tørklæde med stjerner på
- Sort perlearmbånd
- Bogstøtter i sort eller hvid
- Et sort eller hvidt billedalbum
- Havemøbler

Har I andre idéer til hvad jeg kan ønske mig???


1 kommentar:

  1. Sikke mange gode ønsker du allerede har fundet på :-) Et abonnement på et blad du er glad for, en kasse fra Aarstiderne eller en oplevelse er også ting der altid står på min ønskeliste :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!