lørdag den 1. juni 2013

Sommerweekend...

Natten til i går fik jeg ikke sovet så meget og havde svedeture, og meldte mig derfor syg på arbejdet om morgenen. Men heldigvis forsvandt utilpasheden i løbet af formiddagen, og derfor cyklede vi ind til byen om aftenen, hvor  der var Open By Night, og jeg fik købt mig en ny slags mappe til mine kornoder!

Bagefter tog vi ind og spiste lækkert mad!


I dag har vi været til min kusines fødselsdag, og derefter cyklede vi ned på havnen hvor der i disse dage er havnekultur festival - her så vi H.C. Andersen - figuren stå i vandet...
Her til eftermiddag fik vi os en is, da vi kom hjem - en deform men meget lækker is!


Sikke en solrig og dejlig sommervarm dag det har været i dag! ELSKER det!

I morgen tager jeg igen ind til byen - denne gang for at spise dejlig brunch med en veninde;o) Glæder mig!



2 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt :) Og lækker mad og is!

    SvarSlet
  2. Dejligt, at du hurtigt blev frisk igen :-) og hvor lyder det bare hyggeligt alt sammen, også venindebrunch :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!