søndag den 30. juni 2013


Synes nu det er lidt trist sommervejr vi har for tiden! Sol og sommer - KOM FREM!

Har (desværre) lidt mange ting om ørerne for tiden, som tager meget af min tid og energi. Selvom jeg meget gerne ville bruge mere tid på bloggen! - Håber I stadig følger med?

Mht. vores huskiggeri, er det stadig "bare" ved kiggeriet. Dog har vi snakket med 3 forskellige banker, og de er ikke helt villige til at låne os så mange penge som vi gerne vil, så vi kigger lidt videre og ser om der skulle dukke noget om der lever op til vores forventninger og krav men billigere...
Samtidig blev min mor desværre alvorlig syg og blev opereret i torsdags og i fredags. Hun er heldigvis kommet hjem nu og er erklæret rask. Men det har taget utrolig meget på mit positive humør!
Så sommeren er desværre ikke begyndt særlig godt for mig.. Ser bare frem til jeg har to ugers ferie om to uger. Men pgr af uvisheden omkring min jobsituation i starten af året og dermed om jeg overhovedet fik ferie, er min kæreste i sommerhus med nogle gutter den sidste uge af min ferie - desværre! Og i den første af ugerne, kan vi ikke rigtig tage på nogen ferie sammen, da vi skal lidt forskelligt... Så det er ikke planlagt særlig smart i år :(

Jeg kan dog se frem til på lørdag, hvor jeg har inviteret vores familier til kaffe her i den lille lejlighed, da jeg fylder år den 11. juli. Det er en torsdag, som jeg også glæder mig lidt til, da jeg får fri kl 13, og derved kan hygge med kæresten næsten hele dagen ;)


Friske danske jordbær er noget af det bedste!



Min lille computer er til salg! Interesseret? - så tag et kig forbi siden TIL SALG ;o)



2 kommentarer:

  1. Sidste sommer fik min mand og jeg INGEN ferie sammen, og øv, det ærgrer vi os stadig over! I år tager vi revanche og har 10 hele uger sammen(!). I må sørge for også at tage revanche næste år :-)

    Vi har jo ejerbolig, og det er VILDT så mange ekstraudgifter der kommer oveni betaling af huslån og forbrug, så det er meget godt at have en 'buffer' :-) Håber I finder noget der er lige jer, og heldigvis kan I tillade jer at prutte om prisen sådan som tiderne er nu :-)

    Tillykke på forskud med fødselsdagen. Håber du får en skøn dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi vil selvfølgelig også gerne have råd til hvis der på et tidspunkt skulle komme et ekstra familiemedlem og så vi ikke skal leve af havregrød i flere måneder.... men bankerne vil have at vi har over 12.000kr i rådighedsbeløb til mad og div. Og det synes vi måske er lige i overkanten - vi tror godt vi kan klare os for lidt mindre....
      Tak, det håber jeg også:)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!