søndag den 9. juni 2013

Pyha...

.... synes ikke lige får får lavet alle de ting jeg planlægger for tiden, heri blandt blogindlæg, men jeg når da i det mindste at følge jer andre;o)



 Fredag aften tog vi med nogle venner ud og spise og derefter et spil minigolf! Vandt dog langt fra, meeenn blev dog heller ikke nummer sidst...

I går var vi til familiefødselsdag og på vejen hjem handlede vi lige lidt, og faldt over disse sommerfugleklistermærker på Nettos spothylde;o)




I dag har jeg bare sovet længe og slappet af, fået læst tilstandsrapporten på et lovende hus vi var ude at kigge på i tirsdags, og fået gjort rent i hytten...

Har desværre også fået en kedelig besked fra min mor, at min gamle kat på 15 år, skal aflives i den kommende uge, da hendes pels er begyndt at falde af og der er kommet en pukkel-agtig byld på ryggen, som hun ikke selv kan holde ren...
Snøft!





1 kommentar:

  1. Øv med 'din' kat :-( men dejligt at læse om det lovende hus :-) Det er jeg spændt på at høre mere om, hvis det viser sig at være jeres kommende hjem :-)
    Fødselsdag og minigolf er ikke dårligt :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!