mandag den 20. maj 2013

2. pinsedag - en ekstra fridag!

I dag har ståret på oprydning, rengøring, har handlet, og lavet små "mapper" - så det er klar til på lørdag hvor der er korkoncert...



Hvad har I brugt jeres ekstra fridag på?

I løbet af i går, fik jeg nogle små knopper på min lille finger med klar væske i. Ja undskyld jeg skriver om det her og viser et billede - klamt ser det ud! Men tænkte om nogle måske lige ved hvad det er og hvad det kan skyldes, for får nogle gange sådan nogle på mine fingre/hænder.???.. Efter et par dage går de væk igen...




4 kommentarer:

  1. Sikke flittig du har været :-) Vi har arbejdet i haven med vores køkkenhave, lavet højbedene færdige OG så har jeg også fået gjort hovedrent. Duften af nyvaskede gulve er bare skøn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er meget velkommen til at komme her og og ordne vores gulve! hehe.....

      Slet
  2. Ligner en form for svamp - får dem af og til, de klør voldsomt og der kommer klar væske ud af dem. De smitter som en i helved, og man kan få noget creme hos lægen på recept. Kan ikke huske hvad det hedder.
    Så ville ringe til lægen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja nu er de væk igen, og de har ikke rigtig kløet... hmm...

      Slet

Tusind tak for din kommentar!