mandag den 27. maj 2013

Lilla hygge!

Da jeg kom hjem kl 21.30 torsdag aften, efter en arbejdsdag på 11 timer, var jeg godt træt og brugt. Men dejlig som han er, stod ham den søde klar med en buket blomster til mig!

Dog allerede lørdag aften var de døde (som det ses på billedet), selvom de havde fået masser af vand - desværre! Derfor rykkede jeg lidt rundt på pynten herhjemme, og satte et sølvfad med glas lysestager på og et par enkelte, stadig nogenlunde levende, blomsterhoveder fra buketten ved siden af. Gik lidt i "lilla/lyserød -tema-amok" i stuen ;o)




4 kommentarer:

  1. Sikke en lang arbejdsdag - og sikke en sød kæreste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var dejligt at komme hjem;o)

      Slet
  2. Dejligt ovenpå en lang dag :) Flotte blomster, og den farve ELSKER jeg bare :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!