fredag den 22. februar 2013

Yahooo. . . .

. . . . solen brager ind af stuevinduet - og gjorde det allerede ved 8 tiden i morges, da kæresten skulle af sted! Se det bliver man i forårshumør af! Og så på en fredag!!! Jeg har det heldigvis en smule bedre i dag... måske jeg skulle prøve at gå mig en lille bitte tur?...

Når sygdom forlader mig krop, foråret begynder at titte frem og jeg forhåbentlig begynder at have lidt energi igen - er der mange ting jeg godt kunne tænke mig der skulle ske, mest med mig selv!
Men ved hvor hurtig min motivation forsvinder igen når den endelig er dukket op, så det går nok i vasken igen for 117 gang! Men man har da lov at prøve og i det mindste drømme sig lidt hen, ikk'?!

Kan se at der er mange her i blogland, der laver spændende indlæg om sundhed og at blive klar til sommeren. De er vildt inspirerende at læse (og flotte billeder!), så bliv endelig ved med det!!!

Jeg kunne da også trænge til at tabe 5-10kg, men det jeg ønsker lidt mere end det lige nu, er at kunne kontrollere hvad jeg putter i munden, og at jeg får mere energi i det daglige!

Selvfølgelig vil jeg da også meget gerne have en smækker krop som jeg kan vise frem til sommer, MEN jeg skal jo starte et sted, og her er det mere det med energien der fylder i mit hoved for tiden!

Men jeg ved jo også godt at det ikke bare sådan kommer af sig selv - der skal arbejdes for det! Og det er jo lige her problemet ligger... Motivationen forsvinder meget hurtigt, da jeg er hamrende kræsen, ELSKER (og er meget afhængig af) slik og søde sage, og er doven når det gælder motion!

Jeg håber det ændre sig (helst inden al for mange måneder!), men indtil da vil jeg drømme mig hen...

Der skal både arbejdes med det indre og det ydre!















Ja så blev det lige et lidt langt indlæg i denne omgang - håber du kunne komme igennem det!

Tager imod andre gode forslag til mad, motion og kropspleje med kyshånd!!! (Husk på jeg er sukkerafhængig, monster kræsen og ikke vandt til at dyrke motion!!!)


Hvornår jeg lige starter på al det her, er ikke planlagt endnu - venter lige lidt til sygdommen er ude af kroppen!

                                   SMIL fra Charlotte






2 kommentarer:

  1. Det lyder alt sammen som nogle gode mål :)

    SvarSlet
  2. Du skal nok huske at indføre de ting i din hverdag efterhånden.. i stedet for det hele på én gang. For så bliver det uoverskueligt. Har lister som ligner dine MEGET. Men fordi at jeg vil have at det hele skal være lige nu, så opgiver jeg efter en uge. Så en eller to ting ad gangen. Og husk at det tager 21 dage at indføre en ny vane i sit liv, og at komme af med en gammel :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!