onsdag den 20. februar 2013

Forår forår kom nu frem - vi har ventet længe!

Undskyld at jeg lige beklager mig lidt,men længes frygtelig meget efter forår og sommer!
Nu er der igen hvide fnug i luften og det er koldt udenfor! Gider det simpelthen bare ikke mere nu!
Forstå mig ret - sne er rigtig hyggeligt ved juletid, men NU må det altså meget gerne forsvinde så vi kan mærke foråret!
Var syg lige inden jeg startede i nyt job, og nu har jeg gået og været snottet i over 2 uger, og måtte blive hjemme i går og i dag! Troede jeg havde fået øjenbetændelse, men nu frygter jeg det i stedet for er bihulebetændelse, da øjnene pludseligt har det fint igen. Jeg er dog vildt stoppet, det dunker i panden og mellem øjnene og har kraftig hovedpine - især når hovedet kommer lidt nedad... Bare så træls altså!!!!

Så nu går jeg virkelig bare og håber på at vejret pludselig vender og at snottet på forunderlig vis forsvinder ud i det blå!

Glemte helt at vise jer de smukke lys jeg fik af kærestens farmor (som hun selv har dekoreret) da de var her til fødselsdag i søndags!








1 kommentar:

  1. Åh ja, jeg vil også have forår - jo før jo bedre!:)

    Og øv med al den sygdom:( Jeg håber du snart er frisk igen:) Vi er jo også ramt hos os, og det tager åbenbart bare lang tid at få det ud af kroppen igen desværre.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!