torsdag den 21. februar 2013

Hvor er det dog kedeligt at ligge syg!

Begyndte på penicillin for bihulebetændelse i går, men det har desværre ikke virket endnu, så måtte melde mig syg på arbejdet i morgen også :(

Skulle også besøge en veninde i dag, som jeg desværre ikke får set meget til for tiden, men måtte også aflyse den aftale, da jeg har hamrende hovedpine, godt snottet og udmattet...

Det eneste jeg kan tage mig sammen til i disse dage, er at glo ligegyldig tv, læse i min Fifty Shades of Grey og tjekke blogs;o)





Håber I har nogle lidt sjovere dage!!!




5 kommentarer:

  1. Årh det lyder ikke sjovt! ;( Håber du snart får det bedre! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring med dig :)

    SvarSlet
  3. God bedring.. Så hvis du løber tør for blogs, så kig evt forbi min - selvom den er helt ny og ikke har levet en hel uge endnu.. ;-)

    SvarSlet
  4. Jamen altså, det er da noget værre noget! God bedring søde du!:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!