lørdag den 23. februar 2013

Hej skønne læsere !


Håber I nyder weekenden?!

Min lørdag bliver brugt på at slappe af, læse blogs, og forberede madplan for næste uge:





Prøver så vidt muligt at inddrage lidt grønt og sundt hver dag...
Nogle af idéerne er inspireret fra Malenes blog: Malene Uden R :)

Madplanen er kun idéer til hvad vi måske får at spise til aften - mange ting kan nå at ændre sig, især hen mod weekenden, hvor kæresten pludselig kan få en aftale med nogle kammerater om at tage ud og spise eller spise hjemme ved en af dem, så de dage er meget usikre hvad angår aftensmaden...


I aften tager vi med nogle venner ud og spiser og hygger. I morgen håber jeg, at jeg kan få taget mig sammen til at gøre lidt rent og så håber jeg at jeg er frisk nok til at besøge min veninde jeg ikke fik set den anden dag!!!

Hovedpinen er her desværre stadig lidt - men tager piller så det går lige, og behøver nu kun at bruge næsesprayen 1-2 gange dagligt = FREMSKRIDT!


Smil fra Charlotte!


1 kommentar:

  1. Har du en opskrift på kyllingmuffins? Det lyder som en god ting i madpakken :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!