søndag den 10. februar 2013

Denne weekend har bare stået på total afslapning!

Fredag: købte gave til hr kæreste der har fødselsdag på fredag. Ellers sad jeg foran fjerneren med pizza og X-factor!



Lørdag stod på lidt oprydning og blogge...

I dag, søndag, har jeg også bare taget det stille og roligt med lidt rengøring og klargøring til næste uge. Til middag gik kæresten og jeg en tur i kulden, solskinnet og blæsevejret! Bagefter lavede han pandekager til mig;o)




Glæder mig til at se de små pus i morgen i vuggestuen til fastelavn - der er sikkert nogle søde og sjove udklædninger i mellem! Håber min forkølelse er forsvundet inden da! Nåede jo at blive rask inden jobstart, men sidste weekend måtte kæresten ligge sig syg, og var det til og med onsdag. Der begyndte jeg så at snotte for alvor! Næsen både løber og stopper til, så jeg vågner om natten og ikke føler jeg kan få vejret. Så nu må det meget gerne stoppe!!!!







1 kommentar:

  1. Weekenden lyder virkelig skøn og med nyt job trænger man nok også bare til at 'geare ned'?:-) og så håber jeg i øvrigt du slipper for yderligere sygdom!:-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!