mandag den 19. august 2013

I min sommerferie fik jeg meget afslapnings-tid til at gå med at se serien Private Practice.
Har før set et par enkelte afsnit fra serien, men tænkte, at nu ville jeg prøve at se den fra starten ,for at se om den fangede mig. Og det må jeg sige at den gjorde! Så alle sæsonerne på ca 14 dage, hvor jeg altså også lavede mange andre ting, hehe..

Så hvis du mangler en god "tøse" serie at se og endnu ikke har set Private Practice - så kan jeg varmt anbefale den! God underholdning!





2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke set den,
    men måske jeg skulle prøve når engang vinteren er over os og udeliv bliver til indeliv.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt klar at du skulle. Hvis du godt kan lide at se Greys hvide verden, er Private practice også noget for dig!
      Tak og i lige måde!

      Slet

Tusind tak for din kommentar!