søndag den 18. august 2013

I fredags susede jeg på min cykel  ind til byen efter arbejde, for at lede efter et outfit at tage på lørdag hvor vi var inviteret til indflytterfest ved et vennepar.
Der var gang i gaderne, da der var det årlige blomsterfestival.



 Kiggede mest efter en lang kjole, men kom hjem med en smart buksedragt. Neglene på fingre og tær, fik også lige en makeover - så var jeg klar til fest!




Og det var en go' en af slagsen, så i dagen i dag står bare på ren afslapning;o)




7 kommentarer:

  1. Der er så pænt i byen, når der er blomsterfestival.

    Hvor er buksedragten fra? Jeg leder efter en:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er skam bare fra Vero Moda.... Synes faktisk jeg så flere forskellige i andre butikker også inde i byen!

      Slet
    2. Jeg må et smut til centrum så:-). Prøvede en del i Rosengårdcentret, men ingen var lige i øje.

      Slet
  2. Smukke blomster!

    Og virkelig en fed buksedragt og lækker neglelak, pift pift :)

    SvarSlet
  3. Wow, den buksedragt er bare super fin. Den må jeg altså lige kigge efter i 'min' veromoda :-) og sikke fint med alle de blomster :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!