søndag den 22. september 2013

Ønskehår

Går og drømmer om at jeg ville være god til at sætte mit hår flot op hver dag. P.gr.a. mit arbejde er det mest praktisk, at håret bliver sat op, men er meget lidt fantasifuld, så det ender som regel med en alm. (og kedelig) hestehale eller en knold. Og det er også fint nok nogen gange, men er ved at være lidt træt af det.
Synes aldrig det gider som jeg vil, men måske er jeg bare ret så dårlig til at sætte hår?...

Hvis der er nogen derude der har nogle gode idéer, må I meget gerne sige til!
Mit hår er lidt længere end skulderlangt, en smule bølget og forholdvis tyndt.
Om morgenen har jeg max 5 min til at gøre noget ved det - nogen gange vasker jeg det om aftenen og andre gange om morgenen - hvor jeg altså så også skal tørre det i tidsrummet på de 5 min!
Hvis I kommer med nogle idéer, skal de være super simple i forhold til min mangel på kunnen og tid, samt at det heller ikke må kræve en masse specielle produkter.


Er lige ladet mig inspirere af nogle billeder jeg har fundet rundt omkring på google og youtube.



Håber I har haft en dejlig weekend?! Min har været dejlig afslappende, som var tiltrængt!



4 kommentarer:

  1. Prøv at kigge på pinterest. Jeg har blandt andet lavet et board med opsat hår ellers kan du også bare søge der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren - det vil jeg smutte ind og kigge nærmere på!

      Slet
  2. Jeg snurrer nogle gange mit hår tilbage og om i en lav knold. Synes jeg ser rigtig pænt ud :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!