søndag den 8. september 2013

En dejlig weekend er ved at nå sin ende...

Weekenden er igen gået stærkt, desværre! En ny og lang uge venter med lørdagsarbejde også :(

Fredag var jeg så træt, så brugte aftenen på sofaen og slappede af, som var tiltrængt, efter lidt oprydning og en hård arbejdsuge.

Lørdagen stod for mange i "7-9-13" 's tegn, men for mit vedkommende, spiste jeg god brunch (glemte at tage billeder) inde i byen med en veninde og vi fik rigtig tøsesnakket og vendt verdenssituationen ;o)
Om eftermiddagen kom min mor forbi et smut, og vi fik nybagte boller (glemte igen igen at tage billeder!)! Derefter kørte vi ud til nogle venner og spiste.

I dag har jeg hygget herhjemme og ordnet et par praktiske ting.




Har opdateret siden Til salg. Kig forbi og gør et godt køb, der er lidt af hvert!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!