lørdag den 21. september 2013

New in.....

Så er der godt nok brugt penge i dag! Uh tør ikke kigge på hvor lidt der nu står på min konto;o(

Men har virkelig fået mig nogle lækre ting:


1. Nye Nike Free sko! Skal prøve at starte til noget dans/fitness med en veninde på onsdag, hvor jeg manglede nogle gode og lette sko til, og hvis det ikke holder, kan jeg jo sagtens bruge dem til hverdag!

2. Fik mig også lige nogle sorte varme strømpebukser og en sort nederdel, som jeg tænker også sagtens kan bruges til arbejdsbrug.

3. Close up af nederdelen.

4. Nogle lette behagelige bukser i sort/brunt mønster.

5. Sort top til brug til dans om onsdagen.

6. Nogle søde tykke strømpebukser med prikker (synes de blev noget større da jeg fik dem på, hehe!)




3 kommentarer:

  1. Fine bukser. Hvor er de mon fra?

    Hilsen Line / enjoybeingduen.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!