fredag den 7. marts 2014

Har haft en god veninde på besøg her til formiddag til brunch/sen morgenmad! Herligt at folk stadig gider besøge os selvom vi er flyttet fra storbyen!




Da hun smuttede igen, satte jeg mig her ved computeren og søgte efter job. Der er bare ikke mange at søge, dvs. slet ingen ifht. mine søgekrav. Tænker at jeg snart må få skrevet nogle uopfordrede ansøgninger, jeg kan sende ud til de omliggende institutioner, og så krydse fingre for at nogen lige står og mangler mig;)

Nu er det allerede weekend igen og vi har boet her for alvor i 1 uge i morgen! Tiden er gået stærkt! Min 2 ugers ferie er ved at nå sin ende og jeg føler ikke jeg har holdt ferie, men når jeg tænker over det, har vi jo nået at lave en del alligevel!
Det bliver nu også godt at komme tilbage til de små trolde på arbejdet!
I morgen håber jeg på godt vejr, for så tror jeg at jeg vil nusse i haven og gå en tur i nabolaget.

SMIL fra Charlotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!