søndag den 16. marts 2014

Det var den weekend

Tiden flyver afsted og weekenden er allerede på sine sidste timer.
Føler ikke jeg har nået at slappe ordenligt af  men til gengæld har jeg nået en del andet.
Fredag aften gik stærkt. Kæresten var ved en kammerat og jeg lå på sofaen og så X Factor og gik forholdsvis tidlig i seng - var bare så træt!

Vores pilleovn i stuen


Lørdag var vi til min ene søsters fødselsdag, til en go' frokost og kaffe, og da vi kom hjem trodsede jeg kulden og gik ud i haven og plantede nogle fine lilla stedmor blomster vi fik den anden dag af kærestens farmor. Senere besøgte en veninde mig, som jeg hentede på stationen.






I dag var vi så til min anden søsters fødselsdag, til lækker morgenmad/brunch. Og hele eftermiddagen har jeg så brugt på at ordne en masse kedelige papirer og skrevet uopfordret ansøgninger.

Gavekort til planteskole til min ene søster

Makeup og gavekort til Matas til min anden søster

Resten af søndag aften, vil jeg bruge i sofaen med kæresten og nyde at det er dejligt at have weekend!

SMIL fra Charlotte





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!