søndag den 23. marts 2014

AV mit hoved!


Havde det sådan lidt underligt i kroppen hele fredagen, følte mig ikke syg, men følte mig sløv og tung i hovedet, så da jeg kom hjem fra arbejde fredag eftermiddag smed jeg mig på sofaen og blev liggende der hele aftenen. Da jeg gik i seng havde jeg hovedpine, og lørdag morgen var den der stadig men gik over op af formiddagen. Jeg tog til storbyen, hvor jeg havde en frokost aftale med min ene søster og vores mor på Flammen (som til en sidebemærkning, er et sted med meget lækker buffet, som helt klar er et besøg værd!). Derefter kørte vi til Langeskov til Outlet butikken, som vi havde hørt godt om fra min svigermor. Min søster og mor fandt en masse gode sager, og jeg nøjes med et par sorte joggin capribusker til hjemmebrug eller arbejdsbrug til sommer, og et par fine sko til billige penge. Herligt! Dem tror jeg jeg vil have på til en konfirmation til sommer.







Om eftermiddagen kom hovedpinen snigende igen, og da jeg kom hjem havde jeg så ondt i ægget (migræne?), at jeg lagde mig i sengen i et mørkt soveværelse og sov et par timer. Da jeg vågnede igen var det ikke blevet meget bedre, med rykkede ind foran tvkassen, og gik tidlig i seng igen. I dag har jeg ikke haft hovedpine, men bare været meget tung i hovedet. Lidt irriterende når vi fik mine svigerforældre på besøg, der hjalp med at hænge nogle forskellige ting op på væggene, som hjælper på at her bliver lidt mere hyggeligt og hjemligt!
Jeg håber hovedpinen er ovre i nat, så jeg er klar til arbejde i morgen, ellers må jeg jo blive nødsaget til at melde mig syg :(

Vi har forresten fået hængt gardiner op i stuen nu! Det pynter også gevaldigt! Plisse gardinerne er købt i Jysk, men da det var specielmål, var der 3 ugers leveringstid på dem, så i mellemtiden måtte vi jo undvære og hang tæpper op som en nødløsning....




Håber jeres weekend har været lidt bedre end min!?

SMIL fra Charlotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!