tirsdag den 30. april 2013

Tit tit!

Så fik jeg endelig løst mit problem med ikke at kunne uploade billeder til bloggen i nogle dage!

Torsdag aften, besøgte vi mine svigerforældre, da de bød på varme hveder, som er en tradition i deres familie...

En hyggelig aften at slappe af på efter at have været på arbejde....

Fredag - St. bededag - tog vi til familiefødselsdag i min familie...



Lørdag kørte vi lidt rundt og nød vi havde fri og masser af tid, og endte i Nyborg og spiste frokost!
Vejret så dog desværre ikke helt lovende ud og det begyndte også at dryppe lidt på vejen hjem..

Søndag var vi endnu engang til fødselsdag - denne gang i hr kærestes familie...




På torsdag skal jeg endelig til frisøren og ha' klippet spidserne..Det er også kun 1 år og 5 måneder siden sidst - haha!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!