søndag den 21. april 2013

Så er jeg her igen!

Indlæg på bloggen kommer der desværre ikke mange af for tiden. Det undskylder jeg, men har været og stadig er lidt stresset, mangler energi og har derfor ikke det store overskud og inspiration til at få lavet indlæg. Men følger stadig dagligt jer andre, og får kommenteret engang imellem! I mellem tiden håber jeg der vil komme flere indlæg fra min side af...
Kom gerne med forslag til hvad de kan handle om!

I dag har vi været til min nieces 4 års fødselsdag... Endelig er mit har ved at få lidt længde på! Dog må jeg hellere snart komme af sted til frisøren og få klippet de slidte spidser af!





I går var vi til min svigermors fødselsdag... Her har jeg min nye ternet skjorte på som jeg har købt i Bilka for kun 25 kr!!!!



For en uge siden, kørte kæresten og jeg til en havn og spiste frokost! Det var dejligt solskin, dog også koldt...





1 kommentar:

  1. Vi har vist alle perioder, hvor inspirationen eller energien mangler - og den skal nok vende tilbage :-) Jeg håber weekenden har været skøn. Sikke en fin skjorte. Elsker sådanne køb. Og fødselsdagsfester er jo altid et hit! :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!