tirsdag den 2. april 2013

Længsel

Jeg længes efter foråret!
Lune solstrejf, fuglekvidder, blomster der langsomt titter frem op af jorden, bladknopper på træerne, smil og mere energi!

Jeg længes (eller måske rettere, ønsker mig) også efter flot langt hår!

Her har jeg samlet nogle inspirationsbilleder:


De fleste billeder er fra Style by Stefanie's tumblr og fra claradk.blogspot.dk

Nogen der har nogle gode og meget nemme råd til at få langt, sundt og flot hår? Og gode råd/idéer til hvordan man nemt kan sætte sit hår smart op, når man som mig har skulderlangt hår!?







4 kommentarer:

  1. Mit bedste råd til at få langt hår er, at lade det vokse. Jeg har fået mit hår studset nogle få gange, men ikke klippet de sidste mange år - og i dag går det til taljen (:
    Ellers så lader jeg være med, at slide for meget på det - frisere det max 1 gang om ugen, bruger ingen stylingprodukter, føntørre/glatter det yderst sjældent og så holder jeg mig til, at vaske det hver 3. dag (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de gode råd! Mit hår er meget slidt, er ikke blevet klippet siden november 2011, hvor det blev kort. Jeg har bare ladet det gro for at få langt hår igen! Men tror vidst det er på tide at få sludset spidserne godt og grundigt;o)Jeg bliver dog nødt til at frisere det hver dag, ellers ligner det noget der er løgn, og bliver nødt til at putte en smule hårlak i de fleste dag for at det ser nogenlunde normalt ud, dog føntørre og glatter jeg det ikke så tit, og vasker det ca hver 2. dag.

      Slet
  2. Puha, jeg har ingen gode råd.. Hver gang jeg prøver at få langt hår ender jeg med at give op på halvvejen ;-) men du er jo godt på vej med dit skulderlange hår... :-)

    SvarSlet
  3. Ja glæder mig til det bliver endnu længere!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!