mandag den 11. november 2013

Juleglad

Det er ingen hemmelighed at jeg er meget glad for julen!

Nyder i efteråret, at se frem til jul ved at se nogle julefilm og kalendere! Jeg lovede mig selv sidste jul, at jeg i år ville købe nogle af disse for at kunne julehygge! Jeg købte Jullerup færgeby i sidste måned og er begyndt at se den - selvom det er en børne julekalender, er den bare så hyggelig!

I sidste uge, kom min kæreste så hjem med Andersens julehemmelighed (som vi så sammen i løbet af ugen!), og filmene The Holiday og Love actually! - Dem ser jeg frem til at få set snart!




Min kæreste købte sidste år filmen Muppets juleeventyr, som vi også er gået i gang med;o)



Kan næsten ikke vente til det bliver december og jul!!!!!


3 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt:-) jeg glæder mig så meget til at pynte op og når det sker kører radioen på fulde drøn med julemusik.
    Og hyggen ved at bage julesmåkager og se julefilm med børnene er bare det bedste;-)

    ~ Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Jeg har aldrig nået derud hvor jeg er nået at blive træt af jul- ÆLSKER det!

      Slet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt, lækkert med at noget at fordrive ventetiden med.

    - Anne

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!