tirsdag den 5. november 2013

Beklager...

...at det er så længe siden jeg sidst har skrevet..
Jeg er jo begyndt på mit nye arbejde, og selv efter kun 2 dage, har jeg allerede fået ros af kollegaerne, og blevet modtaget rigtig godt af forældre og børn!
Jeg kan allerede mærke, at jeg vil blive udfordret, men på den positive måde! Og det er jo godt, så jeg kan udvikle mig!
Desværre bruger jeg knap 2 timer på kørsel frem og tilbage hver dag, men det er vist også det eneste negative jeg kan sige om det!

Billed fundet på google...


Derudover, har jeg siden sidst, været til min mormor og morfars diamantbryllup - en stille og rolig lille familie fest.
Jeg har besluttet at stoppe til kor for denne omgang, da jeg det sidste stykke tid, ikke har haft overskudet til det og derfor har følt at det var noget lidt træls noget at skulle...Jeg håber at jeg begynder igen til næste sæson el sæsonen efter, da jeg jo er vild med at synge!
Så har kærsten og jeg set på flere huse, og er blevet ret vild med et bestemt, som vi overvejer at byde på. Skal se det igen på mandag sammen med mine forældre... Det er ret så spændende!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!