onsdag den 2. oktober 2013

Yapperdappeduuhh!

Er så hamrende glad i låget!!!!!



Jeg har nemlig fået nyt job pr 1. november!!!!
Jeg skal tilbage til den vuggestue hvor jeg var tidligere på året :) Jeg glæder mig rigtig meget! Nogle vil nok mene, at det er dumt at opsige en fast stilling til fordel for et vikariat, men jeg fortryder intet!
Uden at omtale min stadig nuværende arbejdsplads negativt, kan jeg godt røbe at jeg langt fra har været glad for at arbejde der. Jeg har slet ikke trives der i det 1/2 år jeg har været ansat der. Det skyldes en masse ting, bl.a. en personalegruppe jeg aldrig har klikket med og en arbejds- fremgangsmåde jeg ikke har kunne stå inde for.
Det har været meget svært for mig. Og det har ikke været sjovt at have ondt i maven hver søndag p.gr.a. tanken om at en ny arbejdsuge snart ville begynde, og gå hjem hver dag og være stresset og frustreret.

Derfor er jeg rigtig glad for at skulle starte i det "gamle" job igen, trods det kun er et vikariat!!!
Kender jo som sagt stedet og kollegaerne, og er ikke i tvivl om at der også vil komme dage hvor jeg havde ønsket jeg ikke var stået op, og dage hvor jeg synes det er hårdt da jeg uden tvivl vil blive udfordret personligt og fagligt... MEN jeg ser positivt på det!

Her et par billeder fra de sidste par dage:

Havde lidt travlt til morges og tabte mit lille spejl på gulvet! Uhh 7 års ulykke? - det håber jeg godt nok ikke!

En gåtur i efteråresvejret

Tilføj billedtekst


Lidt efterårspynt på trappen




Denne tegning, beskriver meget godt mit humør for tiden!



2 kommentarer:

  1. Tillykke! Det er vigtigt at være glad for jobbet, så jeg forstår godt dit valg :)

    Og sikke nogle dejlige efterårsbilleder!

    SvarSlet
  2. bTillykke Ja jeg har også været i samme både som dig, jeg starter på mit nye arbejde på mandag. men desværre hænger et fast arbejde ikke på træerne!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!