mandag den 7. oktober 2013

Frimandag!

Normalt er jeg langt fra tilhænger af mandage, men i dag er anderledes! Jeg har nemlig fri - forlænget weekend! Dvs. at jeg har en masse afspadseringstimer som jeg skal have brugt inden jeg stopper, så har fået fri i dag og i morgen = SKØNT!

Derfor kunne jeg til formiddag køre hen og besøge mit "nye" arbejdssted - det var dejligt og jeg glæder mig helt vildt til at starte der!


Over middag, kørte kæresten og jeg ud for at se på endnu et hus (er stadig i gang med husjagten), som var meget lovende, men der er jo mange overvejelser at gøre sig...




I aften tager kæresten og jeg ud og spiser og derefter i bio - Ja på en mandag!, for at fejre at jeg har fået nyt job!!!!!





I morgen er mine planer meget få. Jeg har bare tænkt mig at sove længe og hygge mig hele dagen og så tage til kor om aftenen ;o)

Har I haft en god dag trods det er mandag?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!