lørdag den 30. marts 2013

Ugen der gik



På vej hjem til min mor i mandags. SMUK natur!


Denne uge, har været lidt speciel... Mandag besøgte jeg min mor (mine søstre og niecer var der også), hvor vi igen havde tøj-bytte, og spiste god "mor-mad" ;o)

Tirsdag var hr. kæreste og jeg i banken i hele 3 timer!!! PUHA!

Onsdag havde jeg sidste dag i vikariatet i vuggestuen.

Torsdag var vi til 50 års fødselsdag i forsamlingshus, i hr. kærestes familie.

I går lå jeg på sofaen hele dagen og gloede film og bare slappede max af, som jeg havde brug for!

I dag, er også bare brugt på at slappe af og rydde lidt op. Er alene hjemme her i aften, da hr. kæreste er til herre-påskefrokost, og derfor er jeg ved at lave risengrød (ja vejret er jo til det!), som han nemlig ikke kan lide.

I morgen skal vi til påske-brunch hjemme ved svigerforældrene, bare os børn - bliver hyggeligt!

Og mandag vil jeg nok bruge på rengøring og prøve at omstille mig på at skulle starte i nyt job på tirsdag!!!!


Fin buket og personligt kort fra "de gamle kollegaer". Påskeæg (der allerede ER spist) fra søde hr kæreste!






SMIL fra Charlotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!