søndag den 24. marts 2013

Reunion og påske

I går, lørdag, var jeg til reunion med min gamle folkeskoleklasse. Det var simpelthen sådan en god oplevelse! Næsten alle mødte op + vores klasselære fra dengang! Så sjovt at se alle igen, og høre om hvad de har lavet siden da!
Nogle studerer stadig, andre er blevet butikschef, og andre igen er blevet forældre eller er gravide... Det hele blev holdt på den gamle skole, hvor vi fik en rundvisning og vi snakkede på livet løs om en masse gode minder;o)

Inden arrangementet, susede jeg (i strid og meget kold modvind på min cykel) ind til byen i håb om jeg jeg hurtig kunne finde mig noget at tage på. Jeg fandt denne fine strik -glimmer top (hvor jeg tog en sort top indeunder og en lys cowboyjakke ud over) og et par sorte jeans, som jeg iklædte mig.


De sorte jeans er nu i vaskemaskinen, men på billedet er der ud over den fine top, 2 andre par jeans som jeg købte sammen med de sorte, da der tilfældigvis var tilbud på dem, og de sidder bare skide godt! Jeg har ellers altid lidt svært ved at finde bukser der passer, men det gør disse Solo jeans!!!

I dag har jeg pyntet en smule til påske, ryddet lidt op, og lavet et lille kort som jeg vil hænge op så kollegaerne i vuggestuen kan se det efter påske (nogle er syge nu og nogen har påskeferie). På tirsdag vil jeg bage kage og tage med onsdag, hvor jeg har sidste dag i vuggesten.



I morgen efter arbejde, tager jeg hjem til min mor og spiser, hvor mine søstre og niecer også kommer, og så holder vi igen "tøj-bytte-aften" ;o) Glæder mig!

Må også indrømme at jeg glæder mig til et par fridage, inden jeg starter på mit nye job den 2. april!


Håber I har haft en god weekend?!!!








2 kommentarer:

  1. Sikke noget fint nyt tøj du fik købt og hvor hyggeligt med reunion:) Det er så hyggeligt med lidt påskepynt - vi har også været igang her, mig og Liva:)
    Jeg kan sandelig godt forstå, at du ser frem til lidt ferie inden du starter op på nyt job. Så håber jeg bare, at vi får forårsvejr i ferien, tak! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så sent som her i formiddags har det sneet her på fyn! Gider det simpelthen bare ikke mere nu!!!! Foråret er mere end velkommen!!!!

      Slet

Tusind tak for din kommentar!