onsdag den 12. december 2012

I går var jeg ved lægen og få mit 2. stik mod HPV. Denne gang har det heldigvis ikke gjort ondt - dejligt!
Bagefter tog jeg over på skolen for at lave opgave og låne bøger med min "med-skriver". Jeg havde taget lidt julekager med så vi kunne hygge os;o)
Om eftermiddagen, fik jeg gjort rent og da hr kæreste kom hjem fra arbejde, cyklede vi ind til bygen og fik købt lidt gaver, så så gav han middag! Inden da nåede vi lige forbi et offentlig sted hvor der var tændt en masse lys - rigtig hyggeligt! Efter maden, tog vi hen på en ny café og fik en kop kakao - rigtig romantisk!


I dag, fik jeg kun skrevet en lille bitte smule til formiddag, og så cyklede jeg i centeret, hvor jeg mødtes med min ene søster og mine to niecer, for vi skulle da se nissespillet! Og det var da også hyggeligt! Bagefter fik jeg endelig købt kærestens julegave - håber han bliver glad for den, for synes det har været rigtig svært i år at finde på hvad han skulle have!
Denne aften bliver jeg nødt til at bruge på opgaveskrivning, da jeg de næste tog dage, skal være vikar og lørdag skal vi til fødselsdagsfest.

Håber I julehygger derude?!





2 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar!