tirsdag den 4. december 2012

En tirsdag i december

I dag har jeg været hjemme og lave opgave ved hende jeg skriver sammen med. Der er et stykke hjem til hende, og har kun været der 1 gang før, sidste år hvor landskabet var begravet i sne, så kunne ikke helt huske vejen, og kørte også forkert så det tog et stykke tid inden jeg nåede frem;o)
I formiddags, inden jeg kørte, var jeg henne i en børnehave og aflevere en ansøgning - det gik fint synes jeg, så håber på en indkaldelse til jobsamtale!
I aften, skal vi spise tidligt, da jeg skal hen på hospitalet hvor vi skal holde koncert på kræftafdelingen, det glæder jeg mig til!

Dagens december fact:
Jeg er desværre enorm kræsen, så det er svært nogen gange at finde på aftensmad. Min livret er dog julemad! (heldigt nok at det er lige i denne periode!) Da jeg var barn var der noget mad jeg ikke kunne fordrage, som jeg så elsker den dag i dag og omvendt. Fx kunne jeg ikke lide kartofler, men i dag elsker jeg alle former for kartofler, men er dog ikke så vild med for meget kød.

                                                     God dag derude!


2 kommentarer:

  1. Neeeeej hvor er her blevet fint og julet på din blog! Er glad for jeg kunne inspirere dig! :)

    Er blevet fast læser! :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!