onsdag den 26. september 2012

Hej allesammen...

Jeg har netop kreerede denne blog, som jeg håber I vil tage godt i mod;o)
Jeg er ny og uerfaren her i blogland, men er blevet inspireret af andre bloggere, som jeg er begyndt at følge, og har fået trængen til selv at lave en blog, som vil handle om bl.a. små glimt fra min hverdag, mine tanker og drømme, og ellers hvad der lige interesserer og inspirerer mig.
I er alle utrolig velkommen til at komme med kommentarer, spørgsmål eller gode idéer og tips!

2 kommentarer:

  1. Velkommen i bloglandet, Charlotte, jeg håber du må få en masse gode stunder herinde - jeg er selv helt vild med at blogge, og ville ikke undværer det!:)
    Ha en god dag, og pøj pøj med din blog.
    kh. Mette

    SvarSlet
  2. 1000 tak for velkomsten Mette!
    Glæder mig til at komme rigtig i gang;o)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!