søndag den 10. marts 2013

Lidt billeder fra min weekend...

Til venstre: Sådan så jeg ud i går, da vi var ude og spise frokost med min svigerfar. Nu begynder der at komme lidt længde på mit hår igen - jubii!


Øverst til højre: Aftensmaden fra i aften. Lavede lagsagne til arbejdet i fredags, og havde grove lagsagneplader til overs, så dem omdannede kæresten til lækre kødpandekager;o)


Nederst til højre: Tja... Har fået gjort rent i dag;o) Efter nogle skønne timer med en veninde på café og spise brunch!


Håber I har haft en god weekend?




Smil fra Charlotte







2 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk, Charlotte!:) og de kødpandekager lavet af lasagneplader ser lækre ud. Det må jeg lave i løbet af ugen..!:)
    Dejligt at have rengøringen overstået inden en ny uge starter:) God uge til dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød! Og i lige måde;o)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!