fredag den 11. april 2014

For 5 dage siden...

... tilbragte jeg min søndag formiddag på at være frivillig indsamler for Kræftens Bekæmpelse.
Det var min første gang, men bestemt ikke sidste gang. Grunden til at jeg tilmeldte mig, er fordi jeg desværre har haft og stadig har, sygdommen inde på livet ifht. min familie. Jeg tænkte at det samtidlig kunne være en fin idé, så jeg kunne lære nogle gader her i den lille landsby at kende når nu vi lige er flyttet hertil. Jeg fik ikke samlet så meget ind som jeg havde håbet på, da over halvdelen af husstandende på den rute jeg havde fået udleveret, ikke var hjemme, og mange havde ikke lyst til at bidrage. Men alt tæller, og derfor vil jeg gøre det samme til næste år igen!




SMIL fra Charlotte



1 kommentar:

  1. Sejt! Jeg er for dårlig til at få meldt mig til sådan noget.. Men jeg gav da penge, da det bankede på :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!